کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

زاکانی: آقایان رفراندوم را می‌خواهند تا آمریکا را بپذیریم!


کد خبر : ۱۲۲۱۵۲سه شنبه، ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵:۰۳۴۲۰۹ بازدید

پسر آقای هاشمی که اخیرا اعلام کرده مردم پای صندوق رأی بیایید، رفراندوم کنید که سیاست‌های کلی تغییر کند؛ خواب خوش می‌بینید، سیاست‌های ...
زاکانی: آقایان رفراندوم را می‌خواهند تا آمریکا را بپذیریم! زاکانی: آقایان رفراندوم را می‌خواهند تا آمریکا را بپذیریم!

زاکانی در جمع حامیان سعید جلیلی:

پسر آقای هاشمی که اخیرا اعلام کرده مردم پای صندوق رأی بیایید، رفراندوم کنید که سیاست‌های کلی تغییر کند؛ خواب خوش می‌بینید، سیاست‌های کلی تغییر کند که امثال خواهر شما با بهاییان در این مملکت بنشینند؟ یا آقایی آمریکا را همانطور که شما پذیرفتید بپذیریم؟  

اخیرا جریانی که دوره قبل وزارت ارتباطات بوده شروع کرده و بین مردم هراس ایجاد می‌کند که طالبان در راه است و باید به این افراد گفت ننگ بر شما از این مردم خجالت بکشید که متوجه نیستید راجع به چه چیزی صحبت می‌کنید و به مردم خلاف و دروغ می‌گویید.

راجع به تحریم به مردم خلاف نگویید؛ فروش ۱.۵ میلیون بشکه نفت و سرمایه‌گذاری‌های خارجی به معنای تحریم نیست و بزرگترین تحریم ما مسئولان نالایق و بی‌کفایتی بودند که بر این کشور حکمرانی کردند.

پرجم اشرافی‌گری و اجحاف در حق مردم در دستان شما قرار دارد و کاخ نشین شدید و با مفسده‌های اقتصادی کنار آمدید؛ چرا در دولت قبل برادر رئیس جمهور و برادر معاون اول دستگیر شد و اکنون لیست بلندبالایی از عناصر مفسد در ستاد یکی از نامزدها حضور دارند و نگران هستند که مسیر شهید رئیسی ادامه پیدا کند و دکتر جلیلی این حق گرفته از مردم را از حلقوم آن‌ها بیرون بکشد.



اخبار مرتبط

سایت شب

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها

بستن
سایت شب