کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هزینه سفر به آنتالیا چقدر است؟


کد خبر : ۱۲۱۹۰۳دوشنبه، ۴ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۴:۱۵۹۶۴۰ بازدید

یکی از محبوب‌ترین مقصدها برای سفرهای تابستانی شهر توریستی آنتالیا است. هرچند که بهترین زمان سفر به آنتالیا فصل بهار است زیرا دمای هوا معتدل و ...
هزینه سفر به آنتالیا چقدر است؟هزینه سفر به آنتالیا چقدر است؟

اقتصادآنلاین: یکی از محبوب‌ترین مقصدها برای سفرهای تابستانی شهر توریستی آنتالیا است. هرچند که بهترین زمان سفر به آنتالیا فصل بهار است زیرا دمای هوا معتدل و رطوبت به پایین‌تر مقدار خود می‌رسد و اغلب خورشید می‌تابد ولی درجه حرارت زیاد بالا نیست، اما در تابستان نیز از شهرهای محبوب ترکیه برای سفر و استفاده از تفریحات ساحلی، می‌توان آنتالیا را به عنوان یک گزینه مناسب در نظر گرفت.

قیمت اقامت در هتل‌های آنتالیا را در ادامه بررسی می‌کنیم؛

هزینه ۶ شب اقامت در هتل سه ستاره Melodi در اتاق یک تخته ۱۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و در اتاق دو تخته ۱۳ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان هزینه دارد.

این هتل ارزان‌ترین قیمت را نسبت به دیگر هتل‌ها دارد. به طوری که هتل هتل پنج ستاره Perre La Mer Resort & Spa به ازای ۶ شب اقامت در اتاق یک تخته مبلغ ۴۶ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان و در اتاق دو تخته، مبلغ ۲۸ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان دریافت می‌کند.​قیمت اقامت در هتل پنج ستاره دیگری برای 6 شب در اتاق دو تخته 35 میلیون و 800 هزار تومان و در اتاق یک تخته 61 میلیون و 150 هزار تومان اعلام شده است.

هزینه سفر به آنتالیا



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

سایت شب

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها

بستن
سایت شب