کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جدیدترین پیشرانه 3 سیلندر ایران خودرو


کد خبر : ۱۲۱۸۶۴یکشنبه، ۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸:۰۱۵۳۱۲ بازدید

در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران، شرکت ساپکو در کنار نمایش توانمندی ها و معرفی دو محصول جدید ایران خودرو ...
جدیدترین پیشرانه 3 سیلندر ایران خودروجدیدترین پیشرانه 3 سیلندر ایران خودرو

در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران، شرکت ساپکو در کنار نمایش توانمندی ها و معرفی دو محصول جدید ایران خودرو، دو پیشرانه IK۳LB، جدیدترین پیشرانه ۳ سیلندر ایران خودرو و همچنین ورژن جدید پیشرانه EF۷ پلاس توربوشارژ را نیز در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده بود.

پیشرانه IK۳LB جدیدترین پیشرانه تولید انبوه ایران خودرو است که طبق گفته مدیرعامل این شرکت قرار است ابتدا بر روی تارا، جدیدترین سدان ایران خودرو قرار گیرد. بر اساس اخبار و اطلاعات اعلام شده از سوی مدیران ایران خودرو، این موتور ملی ابتدا روی نسخه دستی تارا با گیربکس ۶ سرعته دستی به کار رفته و در آینده بر روی دیگر محصولات این برند هم مورد استفاده خواهد شد.

گفته می شود موتور ۳ سیلندر ایران خودرو فعلا مراحل نهایی طراحی قرار دارد و تا پایان امسال اقدامات مانده طراحی و نقشه این موتور نهایی می شود.

مصرف سوخت این موتور بسیار کمتر از موتورهای قبلی ایران خودرو است و با وجود این که اینکه حجم موتور کم شده و مصرف سوخت آن کاهش یافته، اما توان این موتور تقریبا در حد موتور ۴ سیلندر EF۷ پلاس است.

این موتور ۳ سیلندر دارای تکنولوژی GDI است و بنا به گفته مسئولان شرکت ایران خودرو، موتور ۳ سیلندر ایران خودرو بالای ۸۰ درصد داخلی سازی شده است./ پرشین خودرو



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

سایت شب

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها

بستن
سایت شب