کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تحویل بزرگترین سدان وارداتی کره‌ای در ایران + قیمت


کد خبر : ۱۲۱۷۹۵پنجشنبه، ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷:۲۸۱۸۴۸۹ بازدید

یک شرکت داخلی (واردکننده محصولات کیا در ایران) کیا K5 را طی چند مرحله به مشتریان تحویل داده است و روند تحویل‌ این سدان وارداتی ...
تحویل بزرگترین سدان وارداتی کره‌ای در ایران + قیمتتحویل بزرگترین سدان وارداتی کره‌ای در ایران + قیمت

یک شرکت داخلی (واردکننده محصولات کیا در ایران) کیا K5 را طی چند مرحله به مشتریان تحویل داده است و روند تحویل‌ این سدان وارداتی غیرچینی همچنان ادامه دارد.

پس از تحویل کیا سونت، سلتوس و همچنین K5 طی مراحل گذشته، این شرکت داخلی در مرحله جدید تحویل خودروهای وارداتی ، کیاK5 را تحویل مشتریان داده است و طبق اعلام این شرکت، روند تحویل‌ها ادامه خواهد داشت.

قیمت تمام شده این خودرو برای مشتری 2 میلیارد و 467 میلیون تومان بوده است. کیا K5 عرضه شده در جدیدترین مرحله تحویل این خودرو از یک موتور 2 لیتری تنفس طبیعی با توان خروجی 150 اسب بخار قدرت و 196 نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد و این بازده خروجی از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو این سدان 4.9 متری منتقل می‌شود. این خودرو در دوره جدید واردات خودرو احتمالاً بزرگ‌ترین سدان وارداتی غیر چینی به بازار ایران است و همچنان صاحب این عنوان خواهد ماند.

این خودرو در محور جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و در محور عقب از سیستم مولتی لینک بهره می‌برد و در کنار لاستیک‌های215/75R17  احتمالاً نوید یک سواری نسبتاً اسپرت را می‌دهد.

کیا K5 علاوه بر سیستم‌های ترمز ABS و EBD به سیستم‌های کنترل پایداری الکترونیکی(ESP)، سیستم کمکی حرکت در سربالایی(HAC)، اتوهلد و کروز کنترل اتوماتیک نیز مجهز شده است.

در لیست امکانات رفاهی این سدان جدید وارداتی کلاستر آنالوگ با طراحی اسپرت، مانیتور لمسی 9 اینچی مجهز به Android Auto و Car Play، سیستم تهویه دستی با تنظیم برقی، سنسور پارک، ترمز پارک برقی، دوربین 360، تعویض حالت رانندگی و دکمه‌های کنترل سیستم صوتی و کروز کنترل بر روی فرمان به چشم می‌خورد./ عصرخودرو



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

سایت شب

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها

بستن
سایت شب