کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ساخت مسکن 25 متری آغاز شد


کد خبر : ۱۲۱۴۶۷سه شنبه، ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱:۳۵۱۰۲۴۶ بازدید

خشایار باقرپور، مدیرعامل تعاونی های مسکن تهران خبر داد که به زودی مسکن اقتصادی کلنگ زنی می شود. او توضیح می دهد: در این طرح ...
ساخت مسکن 25 متری آغاز شدساخت مسکن 25 متری آغاز شد

خشایار باقرپور، مدیرعامل تعاونی های مسکن تهران خبر داد که به زودی مسکن اقتصادی کلنگ زنی می شود. او توضیح می دهد: در این طرح دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی ساخته می شود که البته ساخت ۴۰ هزار واحد هدف گذاری شده است.

او تاکید می کند که در ساخت این واحدها فناوری های روز استفاده شده و به نوعی مسکن اقتصادی مسکن سبز و سازگار با محیط زیست است و پشتوانه این طرح دو سال مطالعات و تحقیق است.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های مسکن تهران می گوید که متراژهای متفاوتی برای واحدهای این طرح در نظر گرفته شده است و از واحدهای ۲۵ متری و ۴۰ متری تا واحدهای ۹۰ متری در این طرح وجود دارد که واحدهای ۲۵ متری مربوط به دانشجویان یا افرادی است که پیش از ازدواج به دنبال سرمایه گذاری در بخش مسکن و تقویت قدرت خرید خود هستند و واحدهای بزرگتر ویژه خانواده هاست.

باقرپور با بیان اینکه سرمایه گذاران این طرح تعاونی ها هستند و مسکن اقتصادی با مشارکت مردم ساخته می شود، ادامه می دهد: ارزان سازی را در کنار ارتقای کیفیت در دستور کار خود قرار داده ایم و ساخت پروژه‌های مسکن اقتصادی در قالب یک شهرک هوشمند اقتصادی طراحی شده است و طبق توافقی که با اتحادیه تعاونی‌های دانش‌بنیان انجام شده از تمامی محصولات دانش‌بنیان داخلی در این طرح استفاده خواهد شد و استفاده از انرژی پاک و انرژی خورشیدی برای این پروژه پیش بینی کرده ایم. همچنین قیمت زمین در این پروژه صفر در نظر گرفته شده است و با توجه به طراحی این شهرک که به صورت مجتمع اقامتی و تجاری است از طریق الحاقات زمین هزینه برای متقاضیان صفر شده است.

او توضیح می دهد: در این طرح متقاضی تنها قیمت تمام شده ساخت را می‌پردازد و قیمت  حدود متری ۳۰ میلیون تومان است و متقاضی بعد از تحویل هیچ هزینه دیگری ندارد چرا که واحد با امکانات کامل تحویل داده می‌شود.

باقرپور تاکید می کند که سایر طرح هایی که از سوی دستگاه ها و نهادهای مختلف با عنوان مسکن اقتصادی نام برده می شوند، هیچ ربطی به طرح حاضر ندارد و طرح مسکن اقتصادی از ابتدا از سوی اتحادیه تعاونی های مسکن تهران عرضه شده است و بخش خصوصی با مشارکت مردم طرح را اجرایی می کند./ اکونگار



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها