کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

در اروپا چند ساعت در هفته کار می‌کنند؟


کد خبر : ۱۲۱۱۲۹شنبه، ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱:۴۶۳۹۰۱ بازدید

آمارها نشان می‌دهد در سال 2023 افراد شاغل (شغل ثابت) 20 تا 64 ساله در اتحادیه اروپا به صورت میانگین 36.1 ساعت در هفته کار کرده‌اند.
در اروپا چند ساعت در هفته کار می‌کنند؟در اروپا چند ساعت در هفته کار می‌کنند؟

آمارها نشان می‌دهد در سال 2023 افراد شاغل (شغل ثابت) 20 تا 64 ساله در اتحادیه اروپا به صورت میانگین 36.1 ساعت در هفته کار کرده‌اند.

داده‌های نظرسنجی نیروی کار اتحادیه اروپا (LFS)، نشان می‌دهد که تفاوت چشمگیری میان کشورهای اتحادیه اروپا در این خصوص وجود دارد. براساس این گزارش میانگین طولانی‌ترین هفته‌های کاری به ترتیب متعلق به کشورهای یونان (۳۹.۸ ساعت)، رومانی (۳۹.۵)، لهستان (۳۹.۳) و بلغارستان (۳۹ ساعت) است. 

در مقابل، میانگین کوتاه‌ترین هفته کاری به ترتیب برای کشورهای هلند (۳۲.۲ ساعت)، اتریش (۳۳.۶ ساعت) و آلمان (۳۴ ساعت) به ثبت رسیده است. 

براساس این داده‌ها طولانی‌ترین هفته‌های کاری در سال ۲۰۲۳ به ترتیب برای مشاغل کشاورزی، جنگلداری و ماهیگیری (۴۱.۵ ساعت)، معدن (۳۹.۱ ساعت) و ساخت و ساز ساختمانی (۳۸.۹ ساعت) به ثبت رسیده است.

در مقابل کوتاه‌ترین هفته‌های کاری در مشاغل ثابت مربوط به مدیران و کارفرمایان (۲۶.۷ ساعت)، آموزش (۳۱.۹ ساعت) و هنر، سرگرمی ​​(۳۳ ساعت) بوده است.

25570smydwmkhggnptyo.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

سایت شب

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها

بستن
سایت شب