کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جدیدترین گوشی های بازار را به قیمت همکار خریداری کنید


کد خبر : ۱۲۱۰۹۶پنجشنبه، ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰:۱۲۱۴۰۸ بازدید

اگر به عنوان کاربرد بخواهید یک گوشی خریداری کنید مسیر نسبتا ساده و مشخصی پیش روی شماست و با مراجعه به سایت‌های معتبر یا فروشگاه‌های حضوری می‌توانید خرید خود را انجام دهید. داستان برای فروشنده‌ها کمی پیچیده‌تر می‌شود و این افراد باید گوشی‌ها را با قیمت مناسب و تضمین اصالت و رجیستری خریداری کنند. در ادامه به شما شرکتی معتبر جهت خرید عمده گوشی را معرفی خواهیم کرد.

اگر به عنوان کاربرد بخواهید یک گوشی خریداری کنید مسیر نسبتا ساده و مشخصی پیش روی شماست و با مراجعه به سایت‌های معتبر یا فروشگاه‌های حضوری می‌توانید خرید خود را انجام دهید. داستان برای فروشنده‌ها کمی پیچیده‌تر می‌شود و این افراد باید گوشی‌ها را با قیمت مناسب و تضمین اصالت و رجیستری خریداری کنند. در ادامه به شما شرکتی معتبر جهت خرید عمده گوشی را معرفی خواهیم کرد.

همکاران موبایل چارسو

واردات گوشی به چه صورت است؟

در حالت کلی وارد کنندگان، گوشی‌های هوشمند را به کشور وارد کرده و سپس آن را در اختیار فروشندگان قرار می‌دهند. فروشنده هم این محصولات را با قیمت پایین‌تر از وارد کننده خریداری می‌کند و سپس آن را در اختیار کاربر نهایی قرار می‌دهد. انتخاب وارد کننده از جهت تضمین اصالت کالا، تضمین بهترین قیمت و همچنین خدمات پس از فروش اهمیت بالایی دارد.

پرفروش‌ترین گوشی های جدید بازار کدامند؟

در بازار فعلی گوشی در کشور، با توجه به بالاتر رفتن قیمت ارز از سال گذشته، گوشی های اقتصادی تا حدی جایگزین گوشی های میانرده شده‌اند. مدل های پرفروش سامسونگ، A05s و A15 هستند. مدل های پرفروش شیائومی گوشی ردمی نوت 13، نوت 13 پرو 4G و پوکو x6 پرو است. از بین این گوشی ها پوکو ایکس 6 پرو بالاترین قیمت را دارد که حدود 18 میلیون تومان است.

شما می توانید از لیست قیمت همکار موبایل تمامی این گوشی ها را حتی به صورت تکی خریداری کنید؛ برای خرید عمده گوشی به قیمت همکاری علاالدین کافی است در سایت کسری پلاس ثبت نام کنید.

معرفی کسری پلاس

کسری پلاس یکی از بزرگ‌ترین واردکنندگان حال حاضر بازار موبایل ایران است که با تجربه حدود یک دهه فعالیت و رضایت بسیار بالای خریداران توانسته به موفقیت بالایی دست پیدا کند. این شرکت به صورت عمده جدیدترین گوشی‌های روز دنیا را وارد کشور می‌کند و با تضمین اصالت به فروش می‌رساند.

همکاران بازار موبایل

خدمات پس از فروش کسری پارس

کسری پارس جزو 5 شرکت برتر ارائه خدمات پس از فروش است. کسری پارس گوشی‌های وارد کرده را با گارانتی رسمی خود به فروش می‌رساند. این محصولات به مدت 18 ماه در صورت وجود هرگونه مشکل (شامل موارد گارانتی باشد) با قطعات اصلی و به صورت کاملا رایگان تعمیر خواهند شد.

لیست قیمت همکار موبایل کسری پلاس

همان طور که در بالا هم اشاره کردیم شما می‌توانید گوشی‌ها را به قیمت عمده و همکار از کسری پلاس خریداری کنید. برای مشاهده لیست قیمت همکار موبایل کسری پلاس تنها کافیست به سایت در نظر گرفته شده مراجعه کنید.

پس از مراجعه به این سایت شما می‌توانید وارد دسته بندی مد نظر خود شوید و کالای مورد نظر را به قیمت همکار خریداری کنید. در نظر داشته باشید که محدودیتی از نظر تعداد یا مبلغ وجود ندارد و بسته به نیاز می‌توانید سبد خرید خود را کامل کنید. شما همچنین می‌توانید از امکان خرید اعتباری با بازپرداخت 14 روزه تا سقف 500 میلیون تومان بهره مند شوید. این اعتبار تنها 1 درصد سود دارد و به شما کمک می‌کند تا با تنوع بیشتری کالاهای مد نظر خود را خریداری کنید.

خرید‌های عمده از کسری پلاس در شهر تهران با پست مخصوص خود این شرکت برای شما ارسال می‌شود و اگر از شهرهای دیگر خرید عمده انجام دهید بسته از طریق پست، تیپاکس یا ماهکس به دست شما خواهد رسید. تمامی گوشی‌ها با گارانتی 18 ماهه و البته اصالت و سلامت به فروش می‌رسند.

چگونه از سایت کسری پلاس خرید کنیم؟

پس از ثبت نام و آپلود مدارک وارد شدن به سایت خرید عمده گوشی کسری پلاس، گوشی‌ها و محصولات مورد نظر را به سبد اضافه کرده و در نهایت به سادگی خرید خود را نهایی کنید. سه روش پرداخت برای خرید وجود دارد، یکی پرداخت آنلاین، یکی آپلود فیش واریزی و یکی هم کیف پول. همچنین فرصت فوق العاده خرید اعتباری تا 500 میلیون و بیشتر (برای مشتریان خوش حساب) در این سایت فراهم است که یک فرصت ایده‌آل برای تمام همکاران موبایل شامل فروشگاه های فیزیکی و آنلاین است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها