کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رزرو هتل های اصفهان با امکانات لوکس


کد خبر : ۱۲۰۷۳۷سه شنبه، ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷:۱۳۱۵۲۹ بازدید

اصفهان قطعا یکی از مقاصدی است که باید جاذبه‌های آن را از نزدیک ببینید. شهر گنبدهای آرام، زاینده‌رود و به قول شایسته نصف جهان آماده پذیرایی از شما به بهترین شکل است. هنگام بازدید از این شهر ...
رزرو هتل های اصفهان با امکانات لوکسرزرو هتل های اصفهان با امکانات لوکس

اطلاع رسانی تبلیغاتی

اصفهان قطعا یکی از مقاصدی است که باید جاذبه‌های آن را از نزدیک ببینید. شهر گنبدهای آرام، زاینده‌رود و به قول شایسته نصف جهان آماده پذیرایی از شما به بهترین شکل است. هنگام بازدید از این شهر باشکوه، باید بهترین انتخاب را برای جایی که می‌خواهید در آن اقامت کنید، داشته باشید تا سفر خود به اصفهان را کاملا عالی کنید. پس اگر می‌خواهید هوشمندانه‌ترین انتخاب را داشته باشید، به خواندن ادامه دهید زیرا ما لیست بهترین هتل‌های اصفهان را با افتخار برای شما آماده کرده‌ایم. اگر قصد رزرو هتل در اصفهان علی بابا را دارید، این مقاله را درباره برخی از معروف‌ترین هتل‌های شهر اصفهان بخوانید.

هتل سنتی کریاس، خود را در تاریخ بیابید

فقط با چند دقیقه پیاده‌روی تا میدان نقش‌جهان، به هتلی سنتی می‌رسید که در معماری و طراحی مانند نگینی زیبا است. این هتل ساختمانی دارد که قدمت آن به دوران قاجار می‌رسد و می‌توانید تاریخ را در آن زندگی کنید. هتل سنتی کریاس در دیوار مجاور مسجد شاه، کاخ عالی‌قاپو و مسجد شیخ لطف‌الله واقع شده است.

هتل کریاس 15 اتاق دارد که آن را به فضایی خصوصی تبدیل می‌کند و فضایی آرام را به مهمانان ارائه می‌دهد. علاوه بر این، هتل مدرن‌ترین امکانات را برای حداکثر راحتی شما فراهم کرده است. هنگام اقامت در این هتل سنتی، فقط استراحت کنید، چشمان خود را ببندید تا خود را در اصفهان باستانی بیابید.  برای رزرو هتل در اصفهان علی بابا این گزینه می‌تواند با بسیاری از هتل‌های لوکس شهر رقابت خوبی داشته باشد.

هتل بوتیک قصر منشی، یک هتل رمانتیک ایده‌ئال

در بنای یادبودی از سلسله قاجار می‌توانید حسی فراموش‌نشدنی را در فضایی تماشایی ایرانی تجربه کنید. گفتنی است این بنا از معدود خانه های فتحعلی‌شاه در اصفهان در زمان حکومت وی بوده است. قصر منشی از نظر تاریخی اهمیت است، زیرا به‌عنوان میراث ملی به ثبت رسیده است. در این هتل می‌توانید فرهنگ و تاریخ ایرانی را ببینید.

این بوتیک هتل شگفت‌انگیز در خیابان نشاط، نه‌چندان دور از میدان نقش‌جهان واقع شده است. این هتل حیاطی زیبا با نشیمنگاه‌های سنتی است که برای نوشیدن یک جرعه چای ایرانی در شب مناسب است. علاوه بر این، یکی از بهترین صبحانه‌های عمرتان، لذیذترین غذاهای ایرانی را کنار اتاق‌های شیک، تمیز و جادار خواهید داشت. اگر برای رزرو هتل در اصفهان علی بابا گزینه خوبی می‌خواهید، هتل بوتیک قصر منشی را فراموش نکنید.

خانه تاریخی بخردی، طلسم 400ساله اصفهان

خانه تاریخی بخردی، طلسم 400ساله اصفهان

اگر ویژگی اصلی یک هتل برای شما راحتی و زیبایی است، خانه تاریخی بخردی بهترین انتخاب شما است. این هتل‌موزه مانند یک بنای قاجاریه است که درست کنار بنای صفویه قرار دارد و به این خانه تاریخی اضافه شده است. در این بنای جذاب 400ساله، خاطره‌ای فراموش‌نشدنی از سفر به اصفهان می‌سازید.

هتل خواجو، یکی بهترین هتل‌های اصفهان

هتل خواجو در بلوار خواجو یک هتل چهارستاره شگفت‌انگیز است اما امکانات یک هتل پنج‌ستاره را فراهم می‌کند. این هتل یک محیط خانوادگی دوستانه را کنار بسیاری از امکانات مفید ارائه می‌دهد که برای بهبود اقامت شما با اتاق‌های راحت و تمیز، و علاوه بر همه، کارکنان خوش‌برخورد و با‌تجربه طراحی شده‌اند.

هتل شیخ بهایی

هتل شیخ بهایی در مرکز شهر اصفهان و در گوشه‌ای آرام در خیابان شیخ بهایی واقع شده است. این هتل با جاذبه‌های دیدنی اصفهان ازجمله چهارباغ، زاینده‌رود، میدان نقش‌جهان، ایستگاه مترو و کاخ هشت‌بهشت احاطه شده است. این هتل ترکیبی زیبا از شکوه سنتی و طراحی مدرن را به نمایش می‌گذارد.

هتل سنتی عتیق

هتلی سنتی که نزدیک به 200 سال پیش در دوره قاجار ساخته شده است. این هتل زیبا نه‌تنها یک خانه سنتی مسحورکننده، بلکه اقامتگاه مناسبی برای شما در هنگام اقامت در اصفهان به شمار می‌رود. این هتل به مسجد جامع و بازار بزرگ اصفهان نزدیک است. علاوه بر این، هتل سنتی عتیق دسترسی آسانی به میدان نقش‌جهان و دیگر جاذبه‌های برتر اصفهان دارد.

این هتل به باورنکردنی‌ترین شکل با نقاشی‌ها و قالب‌های فوق‌العاده تزیین شده است. با اینکه ساختمان هتل به طور کامل بازسازی شده است، اما همچنان می‌توانید روح سنتی را در گوشه‌وکنار این هتل احساس کنید. از حیاط زیبا، فضای آرام همراه با کارکنان خوب و اتاق‌های مجهز لذت ببرید.

هتل پارسیان کوثر با نمایی از زاینده‌رود

هتل پارسیان کوثر با نمایی از زاینده‌رود

هتل 5پنج‌ستاره پارسیان کوثر درست روبه‌روی پل سی‌وسه‌پل، بلوار ملت قرار دارد. اگر به اندازه کافی خوش‌شانس باشید اتاق‌ها را با منظره زیبای زاینده‌رود تجربه خواهید کرد. کارکنان خوش‌برخورد و آموزش‌دیده هتل هر آنچه را که نیاز دارید فراهم می‌کنند تا اقامتی راحت را تجربه کنید. می‌توانید پس از خوردن بهترین صبحانه همه عمر خود در باغ قدم بزنید و از کافه‌ها و رستوران‌های هتل لذت ببرید.

هتل پارسیان عالی‌قاپو

هتل چهارستاره پارسیان عالی‌قاپو واقع در بلوار چهارباغ عباسی شما را به اقامتی فراموش‌نشدنی دعوت می‌کند. این هتل امکانات مختلفی را به‌منظور افزایش راحتی شما در طول اقامت در این هتل ارائه می‌دهد. راحتی که علی قاپو برای شما فراهم می‌کند واقعا استثنایی است. علاوه بر همه این‌ها، دسترسی آسانی به جاذبه‌های برتر اصفهان از‌جمله چهل‌ستون، میدان نقش‌جهان و پل سی‌وسه‌پل دارید.

هتل آسمان اصفهان

هتل چهارستاره آسمان یک هتل ایده‌ئال برای خانواده است که به‌عنوان بلندترین ساختمان اصفهان شناخته می‌شود. این هتل کنار زاینده‌رود، درست روبه‌روی پل فلزی ساخته شده است. این هتل از 13 طبقه تشکیل شده است که در بالای آن یک رستوران چرخان وجود دارد که همراه غذاهای شگفت‌انگیز، منظره‌ای عالی از شهر را ارائه می‌دهد.



اخبار مرتبط

سایت شب

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها

بستن
سایت شب