کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

استفاده از قابلیت اینترکانکشن از دو میلیون کاربر فراتر رفت


کد خبر : ۱۱۶۴۸۵یکشنبه، ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵:۴۷۴۳۹۰ بازدید

طبق اعلام مدیر کل پایش، ممیزی و نظارت سازمان فناوری اطلاعات، بیش از دو میلیون کاربر...
استفاده از قابلیت اینترکانکشن از دو میلیون کاربر فراتر رفتاستفاده از قابلیت اینترکانکشن از دو میلیون کاربر فراتر رفت

طبق اعلام مدیر کل پایش، ممیزی و نظارت سازمان فناوری اطلاعات، بیش از دو میلیون کاربر از قابلیت اتصال متقابل پیام‌رسان‌های داخلی از زمان راه‌اندازی و ایجاد آن استفاده کرده‌اند.

ایسنا نوشت : مهدی مظفری- مدیرکل پایش، ممیزی و نظارت سازمان فناوری اطلاعات - با اعلام اینکه بعد از حدود ۸ ماه از فعال‌سازی اتصال متقابل پیام‌رسان های بومی، میزان استفاده از این قابلیت از ۲ میلیون کاربر فراتر رفت، گفت: آمار میزان استفاده کاربران به ترتیب اختصاص دارد به کاربران پیام‌رسان‌های ایتا، بله، آیگپ و گپ که از اوایل امسال با فعال‌سازی قابلیت اتصال متقابل، امکان ارسال پیام به یکدیگر را بدون نیاز به نصب پیام‌رسان دیگر پیدا کرده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم رونمایی از قابلیت اتصال متقابل میان پیام‌رسان‌های بومی در اردیبهشت ماه، افزود: طرح «اتصال متقابل» بین پیام‌رسان‌های ایرانی قابلیتی نو در دنیاست که برای رفع انحصار و نیاز مردم برای ارتباط با یکدیگر در پیام‌رسان‌های بومی ایجاد شد.

به گفته مظفری، اتحادیه اروپا نیز برای ممانعت از شکل گیری انحضار و ایجاد رقابت بین سکوها و پلتفرم‌ها اقدام به تدوین قوانین دوقلو تحت عنوان قانون سرویس‌های دیجیتال (DSA) و قانون بازارهای دیجیتال (DMA) با وضع جرایم بسیار سخت گیرانه کرد که بر اساس آن، غول های بزرگ صنعت دیجیتال در پایان ماه مارس سال ۲۰۲۴ باید امکان اتصال متقابل میان سکوهای بالای ۴۵ میلیون کاربر را فراهم کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها