کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هتل های 4 ستاره و اقتصادی دبی را بشناسید


کد خبر : ۱۱۰۵۸۸سه شنبه، ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵:۴۴۴۷۸۸ بازدید

جاذبه‌ های توریستی و تفریحی بی‌نظیر دبی، گردشگران و توریستان فراوانی را به دبی و سفر به آن علاقه‌مند کرده است. رزرو هتل یکی از اصلی‌ترین هزینه های سفر به دبی است. خوشبختانه با وجود ...

اطلاع رسانی تبلیغاتی

جاذبه‌ های توریستی و تفریحی بی‌نظیر دبی، گردشگران و توریستان فراوانی را به دبی و سفر به آن علاقه‌مند کرده است. رزرو هتل یکی از اصلی‌ترین هزینه های سفر به دبی است. خوشبختانه با وجود هتل‌ های اقتصادی و ارزان همچون هتل الجوهرا گاردنز دبی می‌توان تا حدودی هزینه‌های سفر به این شهر زیبای خاورمیانه را پایین آورد. تعداد هتل ‌‌های ارزان دبی کم نیستند. در این مقاله به معرفی‌ چند هتل 4 ستاره و اقتصادی در دبی می‌پردازیم.

هتل مدیا وان دبی (Media One Hotel)

هتل مدیا وان یکی از هتل های 4 ستاره دبی با قیمت ارزان‌تر از هتل‌های چهار ستاره دیگر این شهر است. این هتل در قلب دبی قرار دارد. امکانات هتل مدیا وان دبی از جمله باشگاه گلف، باشگاه بدنسازی، اینترنت وایرلس رایگان، رستوران و پارکینگ، اقامت در این هتل خوب و قیمت مناسب دبی را خاطره‌انگیز می‌کنند.

فاصله هتل مدیا وان تا ساحل 8 دقیقه است. این هتل نزدیک به جاهای دیدنی دبی است. برای مثال از هتل تا مجتمع جمیرا پلازا 18 کیلومتر فاصله وجود دارد. اگر بخواهید از این هتل به تامسون رویترز بروید، 250 متر باید طی کنید. برای رفتن تا مارینا مال 4 کیلومتر باید طی شود و فاصله هتل تا دانشگاه امریکایی دبی فقط 300 متر فاصله است. این هتل در مدیا سیتی واقع شده و قیمت رزرو اتاق در این هتل بسته به ظرفیت و نوع اتاق از 120 تا 320 دلار متغیر است.
 

هتل الجوهرا گاردنز دبی (al jawhara hotel)

یکی دیگر از هتل های 4 ستاره دبی با قیمت مناسب، هتل الجوهره گاردنز (Al Jawhara Gardens) نام دارد که به آن جواهر گاردن نیز گفته می‌شود. این هتل در منطقه پورت سعید با فاصله کمی از دیره قرار گرفته است. یکی از امتیازهای هتل جواهر گاردن، قرارگیری آن دقیقا در کنار فرودگاه بین‌المللی دبی است.

نزدیک بودن به مرکز خرید دیره سیتی سنتر، یکی دیگر از مزایای رزرو هتل الجوهرا گاردنز دبی است. در این صورت نیازی به صرف هزینه‌های کرایه تاکسی نخواهد بود. از هتل تا این مرکز خرید فقط چند دقیقه فاصله وجود دارد. ضمن اینکه برای رفتن به فرودگاه بین‌المللی دبی نیز فقط به 4 دقیقه رانندگی نیاز خواهد بود.

امکانات هتل الجوهرا گاردن

115 سوئیت، اتاق شیک و تمام مبله با طراحی‌هایی به سبک عرب و رنگ‌های مختلف در هتل الجوهرا گاردنز وجود دارد. امکانات دیگر این هتل از قبیل تلویزیون ال‌سی‌دی متصل به شبکه‌های ماهواره‌ای، مینی بار، حمام مجهز به وسایل کامل و سشوار، گاوصندوق، چای‌ساز و قهوه‌ساز، امکان اقامت راحت و دلپذیر را فراهم کرده‌اند.

به علاوه، سرو غذاهای خوشمزه بین‌المللی در رستوران گاردنیا به صورت 24 ساعته، فرصت لذت خوردن غذای همیشه آماده و خوشمزه را برای میهمانان هتل الجواهر گاردنز در دبی فراهم می‌کند. میهمانان این هتل همچنین می‌توانند خوردن انواع غذاهای دریایی با طبخ عالی را در رستوران قصر البهار (Qasr-Al-Bahar) تجربه کنند، همچنین لحظات خوشی را با سرو انواع نوشیدنی و دسر خوشمزه در کافی‌شاپ Nakheel سپری کنند.

سایر امکانات هتل الجوهره گاردنز دیره در دبی، شامل مراکز تجاری نزدیک به آن، استخر روباز و استخر سرپوشیده، مرکز تندرستی، اینترنت و پارکینگ رایگان می‌شود.

 

هتل مارینا بایبلوس دبی (Marina Byblos Hotel)

همانطور که اشاره کردیم، موضوع هزینه سفر به دبی برای بعضی از افراد در اولویت است و دبی نیز از شهرهای گران‌قیمت خاورمیانه و دنیا به شمار می‌رود. بهترین اقدامی که جهت کاهش هزینه‌ها می‌توان انجام داد، رزرو هتل ارزان قیمت در دبی است.

هتل مارینا بایبلوس یکی از این هتل های لوکس ارزان قیمت در دبی است. این هتل در منطقه مارینا دبی قرار گرفته و تا مکان های دیدنی دبی از قبیل مرکز خرید ابن بطوسه و باشگاه بزرگ گلف دبی، فقط 3 کیلومتر فاصله است. امکانات هتل مارینا از جمله سالن کنفرانس، رستوران و اینترنت رایگان مورد توجه مسافران این هتل بوده‌اند.

 

هتل جی ای اوشن دبی (JA Ocean Hotel)

یکی دیگر از هتل های 4 ستاره در دبی با قیمت ارزان و امکانات خوب، هتل جی ای اوشن نام دارد. این هتل فاصله چندانی با جاذبه های دیدنی دبی ندارد؛ برای مثال به ساحل دبی چسبیده است و تا مرکز تفریحی مارینا فقط 5 دقیقه فاصله دارد. از این هتل تا فرودگاه دبی نیز 40 دقیقه فاصله است. هتل جی ای اوشن دارای 340 اتاق است و امکاناتی از قبیل سونا، استخر، پارکینگ و اینترنت ارائه می‌دهد.

 

هتل حیات پلیس رقه

هتل حیات پلیس رقه نیز مانند هتل الجوهرا گاردنز دبی و سایر هتل‌های فوق‌الذکر در شمار هتل های 4 ستاره و قیمت مناسب دبی قرار می‌گیرد. این هتل 7 طبقه یکی از هتل‌های زنجیره‌ای برند حیات یا هایت واقع است که در منطقه دیره دبی قرار دارد.

اگر به دنبال یک هتل با موقعیت مکانی خوب در دبی هستید، به طوری که دسترسی به مکان‌های مختلف برایتان آسان باشد، هتل حیات پلیس رقه این امکان را فراهم می‌کند. از امکانات این هتل می‌تواند به 210 اتاق مدرن، اینترنت وایرلس، حمام، دوش، مینی‌بار، تلویزیون، اتاق خانوادگی، باشگاه بدنسازی، استخر، سالن اسپا و ماساژ اشاره کرد.

رزرو آنلاین هتل خارجی؛ رزرو هتل دبی در فلای تودی

اکثر هتل های 4 ستاره و ارزان دبی در منطقه بر و دیره واقع شده‌اند. امکانات این هتل‌ها ساده است و غالباً به باشگاه، استخر و رستوران نیز مجهز هستند. یکی از امتیازات هتل‌ های ارزان قیمت و 4 ستاره دبی، دسترسی آسان به ایستگاه‌های مترو است. در این صورت هزینه سفر و اقامت چند روزه در دبی را به شدت پایین می‌آورند. خبر خوب اینکه برای شناخت این هتل‌ها و رزرو آنلاین آن‌ها چالش زیادی نخواهید داشت؛ کافیست به سایت‌های رزرو آنلاین هتل همچون سایت فلای تودی مراجعه کنید.

فلای تودی بزرگ‌ترین مرجع رزرو هتل خارجی و داخلی در ایران است که امکان رزرو آنلاین هتل خارجی را در زمان بسیار کوتاهی فراهم می‌کند. جهت رزرو هتل از فلای تودی کافیست وارد سایت شوید و در فرم مربوطه، نام هتل مد نظر خود، مثلا هتل الجوهرا گاردنز دبی را وارد کرده و پس از تکمیل اطلاعات دیگر، اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید.

 



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها