یوئل راث، رئیس بخش ایمنی توییتر، در توییتی نوشت که این شرکت 50 درصد از کارمندان خود را اخراج کرده است. اما به گفته او، هیچ تغییری در مکانیسم مربوط به تعدیل محتوا در پلت فرم رسانههای اجتماعی ایجاد نشده است.
راث گفت که 15 درصد از کارمندان توییتر در تیم ایمنی که مسئول جلوگیری از انتشار اطلاعات نادرست و محتوای مضر است، اخراج شدهاند.
او اضافه کرد که اخراجهای سراسر شرکت بر 50 درصد کارمندان تأثیر گذاشته که اولین تأییدیه از سوی توییتر در مورد مقیاس اخراجها است.
با نزدیک شدن به انتخابات میان دورهای ایالات متحده در چند روز دیگر، راث گفت مبارزه با اطلاعات نادرست مضر همچنان اولویت اصلی است.
برندهای بزرگ اعلام کردهاند که تبلیغات در توییتر را متوقف کردهاند.