بابک سلاجقه در حاشیه آیین آغاز تولید انبوه هایما 8S، با بیان اینکه برای نخستین بار است که شبکه خدمات پس از فروش پیش از ورود محصول به بازار آمادگی ارایه خدمات را ایجاد کرده، از آموزش نیروهای شبکه خدمات خبر داد و گفت: در حال حاضر ۸۳ نمایندگی تجهیز شده که در روزهای آینده به ۹۳ باب خواهد رسید.
سلاجقه با بیان اینکه ابزار مورد نیاز در شبکه خدمات داخلیسازی شده و در روزهای آینده در اختیار نمایندگیها قرار خواهد گرفت، افزود: در هراستان چهار تا پنج نمایندگی و در تهران نیز تعداد ۹ نمایندگی تجهیز شده و آماده خدمات رسانی هستند.
مدیرعامل ایساکو افزود: مستندات فنی تعمیراتی آماده شده و روی سایت اینترنتی ایساکو قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: تامین قطعات یدکی تا هفته آینده با ترخیص از گمرک تکمیل خواهد شد.
وی با تاکید بر رعایت اصول استاندارد تعمیرات برای محصول جدید، خاطرنشان کرد: زمان استاندارد تعمیرات در سیستم ایساکو به روزآوری شده و نرم افزار به روزرسانی دیاگ نیز دریافت و روی شبکه قرار گرفته است.
توزیع قطعات یدکی هایما 8S قبل از عرضه به بازار
کد خبر : ۱۰۱۷۳۹ | پنجشنبه، ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹:۰۵ | ۹۵۶۳ بازدید |
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو از آمادگی کامل شبکه برای ارایه خدمات مطلوب به مشتریان هایما 8S خبر داد.