کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

زعفران‌های دپو شده وارد بازار شد


کد خبر : ۳۸۵۰۶یکشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸:۱۹۹۶۴ بازدید

نایب رئیس شورای ملی زعفران از کاهش حدود 6 درصدی قیمت زعفران در بازار خبر داد و گفت: روانه شدن زعفران های دپو شده در منازل به بازار ...

نایب رئیس شورای ملی زعفران از کاهش حدود 6 درصدی قیمت زعفران در بازار خبر داد و گفت: روانه شدن زعفران های دپو شده در منازل به بازار، از جمله دلایل این امر است.

غلامرضا میری در گفتگو با مهر از کاهش قیمت زعفران در بازار خبر داد و اظهارداشت: قیمت هرکیلوگرم زعفران بین ۵ تا ۶ درصد کاهش یافته  و درحال حاضر قیمت هرکیلوگرم از این محصول حداقل ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و حداکثر ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.  

وی درباره دلایل کاهش قیمت این محصول افزود: کسانی که برای سود بیشتر زعفران را خریداری و در منازل خود دپو کرده بودند الان با نزدیک شدن به آغاز فصل برداشت جدید، محصولات خود را به بازار عرضه کرده اند و آنها را به هر قیمتی که خریداران مایل هستند، به فروش می رسانند تا روی دستشان نماند.  

نایب رئیس شورای ملی زعفران ادامه داد: از طرفی مصرف داخلی این محصول افت کرده و همین امر نیز یکی دیگر از دلایل کاهش قیمت زعفران است.  

میری درباره آخرین وضعیت صادرات طلای سرخ نیز گفت: متاسفانه هنوز گمرک آماری در این زمینه اعلام نکرده و اصلا نمی توان برآورد کرد که شرایط به چه صورت بوده و چقدر محصول تاکنون از کشور صادر شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها