کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هزینه شست‌وشوی فرش ماشینی و دستباف چقدر است؟


کد خبر : ۱۹۵۵۶یکشنبه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵:۲۷۲۷۸۵ بازدید

رئیس اتحادیه قالی‌شویان گفت: مردم برای نظافت شب عید دقت داشته باشند که با قالی‌شویی‌های معتبر تماس بگیرند و امسال قیمت شست‌وشوی فرش ...
هزینه شست‌وشوی فرش ماشینی و دستباف چقدر است؟هزینه شست‌وشوی فرش ماشینی و دستباف چقدر است؟

رئیس اتحادیه قالی‌شویان گفت: مردم برای نظافت شب عید دقت داشته باشند که با قالی‌شویی‌های معتبر تماس بگیرند و امسال قیمت شست‌وشوی فرش نسبت به سال گذشته 14 درصد افزایش یافته است.

حمید محمدی در گفت‌وگویی در پاسخ به اینکه مردم باید چگونه از کیفیت قالی‌شویی‌ها مطمئن باشند، گفت: برای تماس با قالی‌شویی‌ها شماره تلفن این قالی‌شویی‌ها را از 118 یا روزنامه همشهری که با مجوز آگهی را چاپ می‌کند، تماس بگیرند و از تماس با تراکت‌هایی که در سطح خیابان پخش می‌شود، خودداری کنند، چرا که اکثر این موارد حتی مکان ثابتی برای پیگیری ندارند.

وی در مورد نرخ شست‌وشوی فرش نیز گفت: امسال قیمت شست‌وشو نسبت به سال گذشته 14 درصد افزایش داشته، به طوری که اعلا‌شویی فرش ماشینی متری 4 هزار تومان و فرش دستباف از متری 6500 تا 11200 تومان تعیین شده است، البته خدماتی مانند لکه‌برداری، رفوکاری و حمل و نقل تعرفه خاص خود را دارد.

رئیس اتحادیه قالی‌شویان تهران همچنین به تعداد قالی‌شویی‌های مورد تائید اشاره کرد و گفت: 250 قالی‌شویی در سطح پایتخت مجوز دارند و در عین حال 150 قالی‌شویی بدون مجوز شناسایی شده‌اند که با آنها برخورد شده است.

محمدی بیشترین شکایت از قالی‌شویان را دریافت بیش از حد تعرفه برای شست‌وشو، پارگی و رنگ‌رفتگی فرش عنوان کرد و گفت: هموطنان در صورتی که در زمینه شست‌وشوی فرش با قالی‌شویی‌های معتبر چه از لحاظ کیفیت کار و چه از لحاظ نرخ با مشکلی مواجه شده‌اند، می‌توانند با شماره تلفن‌های 55637062 یا 55803113 اتحادیه قالی‌شویان تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کنند، تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها